Wauw!




Efter Frue plads skulle jeg lige i Designer ZOO med nogle ting. Og hvor var jeg heldig, Glas og Keramik skolen (Danmarks Designskole) udstiller deres afgangsprojekter lige nu! Jeg må sige at det der fangede min interesse var disse enorme og flotte paddehatte. Ja, det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg er vild med formen... Og da jeg er glasur nørd, må jeg bare sige Wauw!

Det er: Carla Stine Jørsum der står bag projektet: Forest floor www.carlajoersum.dk Tag ind og se udstillingen, der er mange andre fine ting!

After the crafts fair in Copenhagen I went to the shop Designer ZOO. And I was very lucky to see the exhibition with graduated students from the Glass and ceramic school at Bornholm. The project: Forest Floor made by: Carla Stine Jørsum was my favourite. So go and see the exhibition: Made by me.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Louise Hindsgavl

100 kopper på 100 dage