Svampetid




Så er det svampetid og jeg har fundet en masse dejlige fluesvampe til at inspirerer. Kathrine Ærtebjergs maleri så jeg på Arken, for flere år siden, men det er blandt mine favouritter! Svampe i naturen er bare helt fantastiske! På bloggen http://www.finelittleday.blogspot.com/ fandt jeg viskestykke med svampe og stenen malet som svamp. Billedet med mange forskellige svampe er min egen samling. Den må gerne vokse sig stor!
It is season for fungus in Denmark and I have found a lot of beautifull fungus for inspiration. The painting by Kathrine Ærtebjerg is my favourite of hers, and I saw it many years ago at Arken, a danish art museum. Fungus from nature are amazing. And at the blog Fine little day I found the towel and stone. On of the picture is my own collection, and I don´t mind it growing bigger!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Louise Hindsgavl

100 kopper på 100 dage