Claydies






Tænkte at jeg lige ville skrive et stort tillykke til Claydies! I år er det 10 år siden at de fandt sammen og begyndte at skabe deres sjove og humoristiske keramik. Det er også 5 år siden præcis, at jeg var i praktik hos de to. Det var et vendepunkt for mig i forhold til keramikken, de gav mig så meget på de fire måneder, i form af nye måder at tænke og se tingene på. Mens jeg var der lavede jeg grøftekants vaser i lange baner, var med til forskellige projekter, bla et samarbejde med Normann Copenhagen. Jeg håber Karen og Tine fortsætter samarbejdet i mange mange år endnu, og at de fortsætter med at lave tingene på deres måde!
I just want to say congratulation to Claydies! This year they have worked together for 10 years. It has been 10 years with a lot of fun ceramic. It is also 5 years since I stayed in their studio for 4 month. It was a great time for me and I learnt so much. While I was there I made a lot of "grass" vessels. I hope that Karen and Tine will continue their work for many many years to come and that they keep on dooing it in their way!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Louise Hindsgavl

100 kopper på 100 dage