Smile!

 

Kommentarer

  1. Nej, hvor er de bare fede!!! :D Er det nogen du har designet?

    SvarSlet
  2. Hej Jette.
    Jeg har været så heldig at modtage en Blog Award for min blog ”Maries Syslerier”. Jeg har fået awarden af Isa Petersen, som er en af mine faste læsere (med bloggen ”Isa Petersen”). Jeg har nu til opgave at videregive awarden til 5 blogs, som jeg vil vise min anerkendelse. Jeg har valgt dig (din blog) fordi, jeg synes du er en smadder dygtig keramiker, og jeg er vild med det univers du skaber med dine flotte figurer. Din blog er inspirerende, og det er lækkert at blive opdateret med spændende nyt fra design/kunstverdenen.
    Jeg håber derfor du vil tage i mod denne blog award.
    Hvis du vil, er der et par regler: du skal give awarden videre til 5 blogs, som du vil vise anerkendelse, og den må kun tildeles blogs med under 200 faste læsere. Der er et lille billede på min blog som kan kopieres: Liebster Blog. Billedet kan anvendes til eventuelle indlæg eller lignende, så du på din blog kan fortælle med billede og ord, at du har modtaget Liebster Blog Award.

    Mange hilsener fra
    Marie Sidelmann Boysen

    SvarSlet
  3. Hej Marie!
    Hvor dejligt og spændende med en award!
    Og tak! Den vil jeg da gerne tage imod:)

    Så må jeg se om jeg kan finde ud af at få det her over, som du har beskrevet!
    Tak altså:)

    Desværre er det ikke mit design på billederne og har glemt at linke dem...

    KH
    Jette

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Louise Hindsgavl

100 kopper på 100 dage