Kunsthåndværkermarkedet på Vor frue plads 2018

















Så pakkede jeg bilen endnu engang i år og kørte over Storebælt. Kunsthåndværkermarkedet på Vor Frue plads er det helt store marked i Danmark. Jeg har dog valgt kun at deltage hver andet år, blandt andet pga det store arbejde der er I at deltage og det faktum at vejret aldrig helt er til at stole på. I år var det "orkanen" Johanne der drillede lidt. Blæsevejr giver altid en del stress, men jeg var ret heldig og fik ikke smadret noget.
Udover det har jeg kun positivt at sige. Sikke mange dejlige og glade folk der kom forbi min stand! Sikke mange fine historier jeg fik og især smil! Det er det jeg holder mest af, når jeg er på markeder, at se hvor glade folk bliver over mit lille univers! Så tak for det:)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Louise Hindsgavl

Gårslev Transformertårn