100 kopper på 100 dage










100 Kopper på 100 dage. 
Kimberly Young fra Birkelund Boutique inviterede mig til at deltage i dette projet og jeg takkede ja til udfordringen. Jeg nåede ikke at lave de 100 kopper inden dag nr 100, da jeg desværre havde et uheld med en brændning. Og sådan noget sker desværre oftere, når man arbejder under pres. Jeg har nu lavet over 100 kopper og lavet mange interessante erfaringer. Det har været spændende, igen at arbejde lidt som man gjorde på skolen og give sig selv lov til at eksperimenterer.

En designprocess er en lille rejse i form, materialer og ideer. Jeg har lavet over 100 kopper, mange er nogle jeg aldrig vil gå videre med, mens der også er mange fine ideer der kunne blive til noget rigtig godt.

Så Tak for udfordringen! 

 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Louise Hindsgavl